Din nou bancuri cu Bula

08:29 0 Comments A+ a-

Concurs la scoala...cine stie cea mai tare moneda...
Ridica gigel mana...dolarul american
Profesoara...da..e ok..dar e alta mai tare..
Ridica georgel mana...euro...
Profesoara...bravo georgel...dar e alta mai tare...
Ridica vasilica mana...lire sterlina.
Profesoara...bravoooo...nota 10...asta e
Bula...insistent cu mana pe sus...eu stiu..eu stiu...
Profesoara...bula...dar s a zis cea mai tare moneda...lira sterlina.
Bula.....nu doamna...cea mai tare e ciocanul libanez..
Profesoara...cum adica???
Bula.....pai aseara am auzit o pe sora mea...ca vine libanezul...ii da 3 ciocane si isi ia bmw nou....

asa arata Bula in tinerete
Si mai jos un nou banc cu Bula care este eroul romanilor

Moş Nicolae stă în seara de Ajun în faţa lui Bulă. Îi arată cu degetul şi îi spune:
- Ai fost cuminte anul acesta?
La care Bulă:
- Tată, moşul ăsta mă ameninţă! Sună avocatul!

Bula s-a facut doctor, iar el avea un singur tratament anume, reteta pentru limbrici. vine intr-o zi un om cu piciorul rupt:
Ion: -Buna ziua domnule doctor
Bula: -Bine, stai jos sa-ti scriu reteta!
Ion: -Dar nici nu m-ati consultat...
Bula: -Nu-i nevoie, ai limbrici!
Ion: -Cum se poate domnule doctor! Am piciorul rupt!
Bula: -Dar cum t-i l-ai rupt?
Ion: -Pai m-am urcat in copac ca sa culeg cirese...
Bula: -Aha! Te-o mancat in cur sa te urci in copac deci ai limbrici!