Alte bancuri cu Bula

21:29 0 Comments A+ a-

Se duce Bula la o bunaciune care dansa pe bar si-i zice:
- Buna Bubulina, ce faci?
- Bine...raspunse ea, zambitoare.
- Auzi, ce-ai zice daca noi doi in seara asta...stii tu...ii zice Bula, facandu-i un semn obscen cu degetul.
- Mai intrebi? raspunse ea. Sigur ca vreau!...Stii, eu de fapt chiar mi-as dori si un copil cu tine...
- Bulisor, vino ma incoa', ca am pus-o in seara asta! a strigat Bula dupa fiu-su de 9 ani, care bea un suc la masa din colt.

Alte bancuri cu Bula :
***
Mama aude galagie pe coridor, in toiul noptii.
Iese din dormitor si il vede pe Bula cu o umbrela in mana.
- Unde pleci la ora asta?
- La bordel.
- Te-ai tampit?! Mucosule! Treci la culcare imediat.
Dupa vre-o jumatate de ora iar aude galagie. Iar Bula.
- Unde pleci iarasi?
- La bordel.
- Treci imediat in camera ta!
- Bine, atunci sa vedem cum ajunge tata acasa pe ploaia asta.

 ***
Învăţătoarea îi intreaba pe copii dacă stiu o propozitie cu cuvintele “evident” şi paradoxal însă nimeni nu ridică mâna în afară de Bulă. Învăţătoarea, plăcut surprinsă, îi dă cuvântul lui Bulă care începe să spună repede:
- Evident că piz*a e udă dar, paradoxal, nu rugineşte!
Învăţătoarea auzind asta îi face morală lui Bulă să-şi aleagă mai atent exemplele.
A doua zi din nou la şcoală învăţătoarea îi pune din nou să spun o propoziţie cu acelaşi două cuvinte.
Numai Bulă cu mâna pe sus:
- Bine Bulă, îţi mai dau o şansă,… hai, spune!
- Evident că p*la e tare, dar, paradoxal, nu are os în ea!
Învăţătoarea e din nou exasperată, se enervează şi îi mai ţine o data lui Bulă o partidă de morală şi îl sfătuieşte ca în ziua următoare să nu ridice mâna, urmând a fi inspecţie.
Dar iată că la întrebarea învăţătoarei cu evident şi paradoxal nu ridică mâna decât Bulă şi cum învăţătoarea ezita să îl lase să vorbească, inspectorul îi zice învăţătoarei să îl lase pe Bulă să răspundă.
Aşa că Bulă începe:
- Evident că pământul e rotund,… Învăţătoarea răsuflă uşurată şi-l lasă pe Bulă să continue:
- …Dar, paradoxal, toată lumea se f*te pe la colţuri!

***
Bula soferul directorului. Pe drum, doi tipi, fac semn cu mana ...
Scoate Bula capul pe fereastra si striga :
- Si eu voua! Si eu voua!
Merg mai departe, alti doi tipi fac semn ...
- Si eu voua! Si eu voua!
Mai departe, doi tigani fac semn.
Directorul :
- Lasa-ma pe mine acum ... Si eu voua! Si eu voua!
Bula izbucneste in ras.
- De ce razi Bula? Am facut acelasi gest ca si tine...
- Nu chiar ... Primi doi ziceau in gand: Opreste ma f....i parintii in c.r! Le-am strigat "Si eu voua!" Ceilalti doi ziceau "Opreste ma , f....i muierea ta" Ati vazut ce le-am strigat...
- Pai si eu am zis la fel...
- Da, dar tiganii ziceau " Opreste manca-ti-as p..a ta !"