Bancuri cu Bula #2

11:27 0 Comments A+ a-

Bulã se duce la tatãl lui şi il întreabã:
- Tatã,de unde se trag oamenii?
- Din Adam şi Eva. rãspunse tatãl.
Se duce şi o întreabã şi pe mama:
- Mamã, de unde se trag oamenii?
- Oameni se atrag din maimuţe.
Seara la cinã fiul spune:
-Tatã, mama mi-a spus ca oamenii se trag din maimuţe.
- Apãi fiule..., fiecare cu neamul sãu.

Bula si Bulangioaica erau casatoriti de 25 ani.
Intr-o vineri, Bula vede sub pat o valiza.
- Ce e cu valiza asta?
Se rosi Bulangioaica un pic si zise:
- Dragule, trebuie sa-ti marturisesc ceva. Deschide valiza.
Deschide Bula valiza si inauntru erau: trei cartofi si 50.000 de dolari.
- Ce e, fa, cu cartofii astia?
- Dragule, de-a lungul casniciei noastre, de cate ori te-am inselat... am pus un cartof in valiza.
- E, lasa ca nu-i asa rau. Dar ce e cu cei 50.000 de dolari?
- Pai, de cate ori am adunat un kil, l-am vandut.

 Merge Bula cu taica-su la plimbare intr-un Smart.
La un moment dat, intreaba Bula:
- Tata, tata, chestia aia din dreapta este Marele Zid Chinezesc?
- Nu Bula, aia este bordura....