Bancuri cu Bula

05:58 0 Comments A+ a-

Iata in continuare cateva bancuri cu Bula, indragitul personaj din bancurile romanilor:

Bula la ora de engleza

La ora de engleza vine inspectia. Profa, tinerica si frumusica, pune o intrebare.
Nimeni nu raspunde, doar Bula e cu mana pe sus. Profa evita sa-l intrebe.
Un inspector care statea in spatele lui spune:
-De ce nu il puneti pe Bula sa raspunda?
Profa n-are incotro si il pune. Bula raspunde:
-Ce fundulet obraznic are doamna profesoara!
-Bula cum indraznesti!? sare profa.
La care Bula catre inspectorii din spatele lui:
-De ce va apucati ma sa-mi soptiti daca nu stiti raspunsul?

Bula la scoala

Învăţătoarea îi intreaba pe copii dacă stiu o propozitie cu cuvintele “evident” şi paradoxal însă nimeni nu ridică mâna în afară de Bulă. Învăţătoarea, plăcut surprinsă, îi dă cuvântul lui Bulă care începe să spună repede:
- Evident că piz*a e udă dar, paradoxal, nu rugineşte!
Învăţătoarea auzind asta îi face morală lui Bulă să-şi aleagă mai atent exemplele.
A doua zi din nou la şcoală învăţătoarea îi pune din nou să spun o propoziţie cu acelaşi două cuvinte.
Numai Bulă cu mâna pe sus:
- Bine Bulă, îţi mai dau o şansă,… hai, spune!
- Evident că p*la e tare, dar, paradoxal, nu are os în ea!
Învăţătoarea e din nou exasperată, se enervează şi îi mai ţine o data lui Bulă o partidă de morală şi îl sfătuieşte ca în ziua următoare să nu ridice mâna, urmând a fi inspecţie.
Dar iată că la întrebarea învăţătoarei cu evident şi paradoxal nu ridică mâna decât Bulă şi cum învăţătoarea ezita să îl lase să vorbească, inspectorul îi zice învăţătoarei să îl lase pe Bulă să răspundă.
Aşa că Bulă începe:
- Evident că pământul e rotund,… Învăţătoarea răsuflă uşurată şi-l lasă pe Bulă să continue:
- …Dar, paradoxal, toată lumea se f*te pe la colţuri!

Cum a ingropat Bulisor pesttisorul

Micuţul Bulişor era în grădină, aruncând pământ peste o groapă în timp ce vecinul îl privea plin de interes de peste gard.
Ştiind cât de pus pe şotii era micuţul, vecinul l-a întrebat politicos:
- Ce faci acolo, Bulişor?
- Peştişorul meu a murit, spuse băiatul cu vocea în lacrimi, fără să-și ridice privirea. Tocmai l-am îngropat.
Vecinul întrebă nedumerit:
- Totuşi nu crezi că e o groapă cam mare pentru un peştişor, Bulişor?
Bulişor aruncă o ultimă lopată de pământ, netezi meticulos pământul, apoi răspunse:
- Asta deoarece e în burta pisicii tale…

De ce era Bulisor mai destept

 Trei copilaşi discutau aprins la creşă:
- Eu sunt cel mai deştept, pentru că, de când eram în burtă la mămica, mă gândeam dacă se va găsi lapte praf.
- Bă, eu sunt cel mai deştept, pentru că, de când eram în mămica, mă gândeam dacă se vor găsi botoşei de lână.
Continuă şi Bulişor:
- Bă, eu sunt cel mai deştept, pentru că, de când eram în tăticu, mă gandeam: să merg la mămica sau să merg la tanti Popescu?


De ce se ducea Bulisor la bordel

Mama aude galagie pe coridor, in toiul noptii.
Iese din dormitor si il vede pe Bulisor cu o umbrela in mana.
- Unde pleci la ora asta?
- La bordel.
- Te-ai tampit?! Mucosule! Treci la culcare imediat.
Dupa vre-o jumatate de ora iar aude galagie. Iar Bulisor.
- Unde pleci iarasi?
- La bordel.
- Treci imediat in camera ta!
- Bine, atunci sa vedem cum ajunge tata acasa pe ploaia asta.

Cum l-a ajutat cowboiul pe Bula

Bula cade intr-o prapastie si striga:
- Ajutor! Ajutor! Ajutor!
Trece un cowboi pe langa prapastie si il aude:
- Ajutor! Ajutor!
- Cum sa te ajut?
- Arunca o funie.
- Si acum ce sa fac?
- Trage!
Cowboiul scoate pistolul si il impusca pe Bula.

De unde avea nevasta lui Bula banii

Bula si Bulangioaica erau casatoriti de 25 ani.
Intr-o vineri, Bula vede sub pat o valiza.
- Ce e cu valiza asta?
Se rosi Bulangioaica un pic si zise:
- Dragule, trebuie sa-ti marturisesc ceva. Deschide valiza.
Deschide Bula valiza si inauntru erau: trei cartofi si 50.000 de dolari.
- Ce e, fa, cu cartofii astia?
- Dragule, de-a lungul casniciei noastre, de cate ori te-am inselat... am pus un cartof in valiza.
- E, lasa ca nu-i asa rau. Dar ce e cu cei 50.000 de dolari?
- Pai, de cate ori am adunat un kil, l-am vandut.

De ce a aruncat Bula portofelul

Bula si Strula gasesc un portofel.
Bula il deschide, vede o bancnota si arunca portofelul cu bancnota cu tot.
- De ce nu ai scos, mai Bula, bancnota?
- Pai era falsa.
- De unde stii?
- Ai mai vazut tu bancnota de 50 de euro cu doua zerouri?!


De ce s-a inrolat Bula in armata

În timpul celui de-al doilea război mondial, Bulă a fost întrebat:
- Ce te-a făcut să te înrolezi în armată?
- M-am înrolat din mai multe motive. Am vrut să-mi slujesc patria, am vrut să lupt contra fascismului, am vrut să construiesc o lume mai bună, demnă de eroii ei, dar motivul principal a fost că m-au înhăţat ăştia.