05:42 0 Comments A+ a-

La împlinirea vârstei de 16 ani, mama lui Bulă consideră că acesta e suficient de mare şi-i cere soţului ei să-i dea primele explicaţii în legătură cu viaţa sexuală.
- Spune-i şi tu cum e la pisici, la câini şi la alte animale! Îl sfătuieşte ea.
- Bulă, mai ţii minte când am fost cu tine la ţară?
- Da, tată.
- Când am luat fetele popii şi le-am dus în hambar?
- Da, tată.
- Ştii ce le-am făcut de au început să chicotească?
- Cum să nu, tată.
- Ei bine. Aşa e şi la câini, la pisici şi la alte animale...

Mai multe bancuri cu Bula gasiti pe site-ul http://bancuri.iasi365.com



Bulă răsfoieşte albumul de familie.
- Mama cine e tipul ăsta atletic cu părul lung care te ţine de după umeri?
- Cum cine?! Tatăl tău.
- Bine dar atunci cine-i grasul ăla cu chelie care locuieşte cu noi?!...

Bulă îi zice lui tac-su:
- Tată ştiu cu cine vreu să mă însor! Cu bunica!
Tatăl scandalizat:
- Ai înebunit? Doar nu te poţi însura cu mama mea?!
La care Bulă calm:
- De ce nu? Doar şi tu te-ai însurat cu mama mea?!

Bulă se duce la mamă-sa:
- Mami, ce-i ăla un orgasm?
- Nu ştiu, întreabă-l pe taică-tu!