De ce intarzia Bula de la scoala

14:36 0 Comments A+ a-

Bulă întârzie 10 minute de la școală. Tatăl său îl întreabă de ce a întârziat.
- Am ajutat o bătrânică să traverseze strada...
- Ooo, bravo, fiule! Uite, pentru că ai dat dovadă de bunătate, fac și eu un gest frumos. Uite 10 lei și mergi să îți cumperi o înghețată...
A doua zi, același scenariu - Bulă întârzie 10 minute și vine împreună cu un coleg. Tatăl îl ia din nou la întrebări.
- Păi, tată - eu împreună cu Gigel am ajutat o bătrânică să traverseze strada...
- Foarte frumos. Uite, luați fiecare câte 10 lei să vă cumpărați câte o înghețată...
A treia zi, Bulă întârzie 40 de minute. Luat la întrebări, îi spune tatălui același răspuns - Am ajutat o bătrânică să traverseze strada...
- Bine, înțeleg că ai ajutat-o, dar 40 de minute ???
- Păi, dacă ea nu vroia să traverseze ....