Bancuri cu Bula in armata

12:52 0 Comments A+ a-

La recrutare Bula zice medicului militar:
- Sunt miop deci neincorporabil!
- Cum vrei să demonstrezi asta?
- Vedeţi cuiul acela în zid?
- Da...
- Ei bine eu nu-l văd!



Bulă face armată într-o unitate mare. Odată umbla pe platou cu mâinile în buzunare pe lângă un comandant de grupă?
Acesta îl opreşte şi întreabă:
- Eşti la aviaţie, soldat?
- Nu, să trăiţi, de ce?
- Numai ăia sunt tot timpul cu mâna pe manşa

***

Bulă în prima zi de armată. Un plutonier trece prin faţa rândului de soldaţi şi întreabă:
- Ce-ai fost în viaţa civilă?
Unul brutar, altul măcelar, altul electrician etc. Ajunge ofiţerul la Bulă:
- Ce-ai fost în viaţa civilă?
- Am fost fericit, să trăiţi!

***

Bulă şi cu regimentul în război. Cade o bombă. Rămâne numai el cu căpitanul.
Căpitanul o ia înainte că e mai deştept! Cade într-o capcană.
Şi zice:
- Aruncă frânghia!
Bulă îi aruncă frânghia.
- Nu aşa boule, mie un capăt şi ţie un capăt!
Bulă ia frânghia taie două capete aruncă unul căpitanului şi unul îl păstrează.
- Vită, ţine frânghia de un capăt şi aruncă restul în groapă!
În final Bulă se prinde şi îi aruncă frânghia căpitanului.
- Acuma trage!
Scoate Bulă pistolul, îl îndreaptă spre groapă şi buuuuum!

***

Război cu nemţii. Bulă se ascunde într-o fântână. Un neamţ vrea să facă la fel. El strigă în fântână, iar Bulă face pe ecoul.
- E cineva acolo?
- E cineva acolo?
- Mai bine mă duc în pădurice...
- Mai bine mă duc în pădurice...
- Mai bine arunc o grenadă...
- Mai bine te duci în pădurice!

***

În război înainte de luptă ofiţerul zice plutonului:
- Mâine e ziua cea mare. Mâine vom lupta om contra om!
La care Bulă:
- Dom' ofiţer, arătaţi-mi mie omul meu, poate reuşesc să mă înţeleg cu el.

***

Bulă la recrutare stă dezbrăcat la piele în faţa comisiei medicale. Medicul militar îi arată pumnul şi zice:
- Recrut! Ce vezi?
- Nimic...
Doctorul cheamă o soră medicală îi desface bluză şi îi masează ţaţele cu frenezie.
- Ce vezi acuma recrut?
- Contururi neclare, domnule medic!
La care medicul cu un zâmbet pe buze:
- Tinere, ochii tăi sunt probabil buni de aruncat dar sfoara ta arată întinsă în direcţia cazărmii...

***

Paraşutişti săreau dintr-un avion. Sar toţi şi mai rămâne Bulă şi cu căpitanul. Bulă zice:
- Dom' căpitan, eu nu sar.
- De ce mă?
- Am visat ieri că nu mi se deschide paraşuta.
- Ia mă paraşuta mea, dă-mi paraşuta ta şi sări!
Sare Bulă se deschide paraşuta şi la un moment dat se aude pe lângă el un şuierat şi o voce de jos:
- Băga-ţi-ai p**a-n el de vis...

***

Bulă face armata la paraşutiştii. La botezul unei ture noi de răcani ofiţerul şade într-o parte şi Bulă îi ajută pe aceştia să sară.
Fiecare face nazuri, mai mult sau mai puţin, dar Bulă nemilos îi aruncă afară din avion.
Ofiţerul e o clipă neatent şi Bulă îi ajută ultimului soldat să sară. Acesta se opune mai tare ca ceilalţi, dar Bulă îi face şi lui vânt.
- Aşa un fricos, n-am mai văzut în viaţa mea, spune el ofiţerului.
- Ce-ai făcut tâmpitule!
- Dom locotenent, doar nu luaţi apărarea fricosului ăsta?
- Ce fricos mă, asta-i bună mă, ăsta era pilotul nostru...

***

Bulă e de gardă la poarta unităţii. Vine OSU-ul (ofiţerul de servici pe unitate) şi îi spune:
- Soldat Bulă, azi vine generalul. Când vine îmi raportezi imediat.
Bulă puţin intimidat:
- Da, să trăiţi!
După o oră generalul nu a sosit încă, se întoarce din nou OSU-ul de data asta şi mai răspicat:
- Cum a sosit generalul raportezi imediat!
După 30 de minute vine din nou OSu-ul la Bulă:
- Cum a sosit generalul raportezi imediat!
După aceea fază se repetă încă de câteva ori.
La un moment dat vine o dacie neagră şi opreşte la poarta unităţii. Bulă merge la maşină şi întreabă tipul ce stătea în spate:
- Hei, tu eşti generalul?
Generalul uimit spune:
- Da, de ce?
- Fă-te că dispari, dă repede, OSU-ul te caută de aproape o oră şi e foarte nervos!